neprihlásený Štvrtok, 9. apríla 2026, dnes má meniny Milena
AMD má v PC v ČR podiel len 14.7%

DSL.sk, 16.11.2010


Podiel spoločnosti AMD na trhu procesorov použitých v nových predávaných osobných počítačoch je v Českej republike 14.7%.

Vyplýva to zo štatistík predaja PC za tretí štvťrok tohto roka, ktoré serveru DSL.sk poskytla spoločnosť Gartner.

V Českej republike sa predalo za tretí štvrťrok 380 554 osobných počítačov, až 85.3% z nich malo procesor Intel a 14.7% procesor od AMD.

Vysoká dominancia Intelu je spôsobená výrazným podielom mobilných PC, v ktorých Intel dominuje oveľa výraznejšie ako v segmente procesorov pre desktopové počítače. V Q3 bolo v Českej republike totiž predaných až 299 921 mobilných PC, čo predstavuje až 78.8% všetkých predaných PC. Podobne ako na Slovensku sú najsilnejšími mobilnými značkami Acer, Asus a HP v tomto poradí.

Pre Slovensko informácie o podieloch AMD a Intelu k dispozícii nie sú. Podiel mobilných PC je na Slovensku o niečo nižší, 67.96%, ako sme informovali vo včerajšom článku.


Podiely jednotlivých značiek mobilných PC na Slovensku (dáta: Gartner)



Celkovo sa na Slovensku v Q3 predalo 123 022 PC, z toho 83 600 mobilných PC. V treťom štvrťroku medzi značkami mobilných PC dominoval Acer s 27 633 predanými kusmi pred HP a Asusom.



Najnovšie články:

Alza otvára na Slovensku novú predajňu, pri novom veľkom sklade
Konkurent Starlinku od Amazonu má odštartovať v polovici roka
Automobilka Škoda vyvinula zvonček na bicykel, ktorý prekoná ANC v slúchadlách
Microsoft deaktivoval účty vývojárov významných open source softvérov, nemá ísť o zámer
Sci-fi o alternatívnych vesmíroch od Apple začne v auguste
Aj Cloudflare chce kompletne prejsť na kryptografiu odolnú kvantovým počítačom už do 2029
Slovensko.sk bude v noci odstavené
Apple má údajne problémy so skladateľným iPhonom, má ale stihnúť uvedenie v septembri
Chrome pridal vertikálny zoznam kariet
Artemis II nakoniec mala o niečo inú trajektóriu ako NASA avizovala, vytvorila ale rekord


Diskusia:
                               
 

bratia cesi mudrejsi nez slovaci!
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

tvoja reakcie nie je na mieste, pravdupovediac je smiesna...
zaujimalo by ma cim svoj prispevok chces vysvetlit ...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

stabilitou, vykonom, podporou :3
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

mam 4 jadroveho Phenoma a nemal som problem este ani s jednou vecou co si vymenoval
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

A kto by si dnes kupoval AMD?
Nemáš na Intel?
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

tvoja dementna reakcia, este dementnejsia otazka s cielom rypat nepotrebuje komentar. daj sa liecit
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

má pravdu AMD je sračka
Odpovedať Známka: -7.6 Hodnotiť:
 

Tupcek,cudo,2martel,blizzboz ...
..este kolko nickov, preboha..
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Tie nicky k sebe určite nepatria!
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

cele porovnavanie amd/intel je ZLE

malo by sa porovnavat, co clovek kupi za x€...
napr. za 50€ :
- novy athlon 2c 3ghz
- stary celeron 2,7 /800fsb
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je čo za blbosť??
To Tvoje zrovnávanie...
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

je to pravdive a spravodlivejsie,
ajtak kazdy kto kupuje pc sa hlavne
ZAMERIA NA CENOVU HLADINU...


a nie ako drbnuti reporteri porovnavaju cpu Z ROZDIELNYCH € HLADIN !!!!!
---------
jedina blbost su tvoje prispevky
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Neviem ako môže niekto uprednostniť iba a len cenu...
To robia socky, ktoré majú málo peňazí...
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

NECHCES POCHOPIT CO SOM NAPISAL...
SI TRTKO, VSETCI TO VEDIA UZ DAVNO...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Kto je trtko? 2Martel?
A prečo by mal byť?
Že nejaký blavácky mantinel nevie pochopiť, že si niekto kúpi iba a len Intel?


Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

JE TO JEDNO KOMU VRAVIM, AJ TAK ZA 20-NICKMI JE JEDEN CLOVEK !!!!!!!!!!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

A keby aj?
A keby aj nie?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

hej presne tak za tvojim nickom sa skrýva ďalších 20. mňa nejaké AMD ani intel netrápi neviem prečo by som si mal vytvárať ďalšie alteregá, a hádzať mňa s tupčekom do jedného vreca môže len blázon, keby si si prečítal niektoré naše diskusie tak to pochopíš - nezhodneme sa skoro v ničom.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Tak sa nezhodnete, a čo má byť?
2 ľudia, 3 názory...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak teraz pan objektivny a najmudrejsi nalistuju o par riadkov vyssie kde iny odbornik napise vetu typu: "nemas na intel ?"
chodte si s nim podat ruku a potom spolocne kupit intel
http://goo.gl/2zp2C
Odpovedať Hodnotiť:
 

A by si neveril, koľko sa ich predalo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

len tak pre zaujmavost, moj PC ma hodnotu viac ako 1500e a to tam nemam poriadnu grafiku, asi si si nepozeral poriadne testy, najlepsi pomer cena/vykon maju jednoznacne AMD, naco davat o 50e viac ked netreba
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

1500 Eur?
Hmmm... to má niekto len v monitore.

No pozri:
MB - 250
CPU - 250
chladič - 50
RAM - 250
HDD - 200
DVD - 50
ATX - 110
Zdroj - 150
VGA - 200
LCD - 250
bižutéria cca - 100
W7 Ult. - 150

To je priemerná, bežná zostava...
Tu rátam len nevyhnutné veci. Nie nejaké USB kľúče, PCI radič, či PCIex-sieťovku, repráky či externý HDD....

Odpovedať Známka: -8.7 Hodnotiť:
 

"To je priemerná, bežná zostava..."

a ty kde zijes clovece?
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

on ma naozaj vytetovane logo intel za predkozkou...
nechaj ho, zakomplexovaneho curaka
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

Ale ja tu nikoho slovne neurážam, páni!
A to mám aj pomerne nízky plat.
Poskladám si mašinu raz za 5 rokov a mám svätý pokoj.
Aj s výkonom, aj so spoľahlivosťou. A mnohé tie diely, ešte aj o 5 rokov niekomu dobre poslúžia.
Celkom určite...


Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No, povedzme, že si poskladáš mašinu, nadupaný Intel, NVidia grafika, výkonná doska a ďaľšie veci, dáš do toho povedzme 2000-3000eur, za túto sumu si ja poskladám PC, s AMD procesorom, Ati grafikou a inými lacnejšími vecami a ver tomu, že bude výkonnejší a vydrží aj tých 5 rokov ;-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nemyslím. Ale nebudem sa hádať. Aj tak si kúpim Intel a nVIDIU. Viem prečo. Stavil som na spoľahlivosť, rokmi praxe potvrdenú.
Nemám dosť peňazí na to, aby som si kupoval lacné veci.
A AMD sa naozaj o mňa nemusí snažiť...
Už nie.
Sklamal ma niekoľkokrát a ...
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

lacné neznamená zlé ;-) mňa tiež odzačiatku zaujalo skôr AMD a nie Intel, nikdy ma nesklamalo a sotjím si za ním, čiže v tomto smere je to skôr len o uhle pohľadu... Jeden má rád hrušky, druhý slivky, neobviňujme sa predsa navzájom, každý ma svoju pravdu, o značkách to vôbec nieje... nikto nemôže vravieť, že Intel je lepší, ale takisto ani AMD, obaja majú čo to do seba
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

AMD ma lepsi pomer cena/vykon prave zato, ze JEDNODUCHO MUSI.
Tu cisla nepustia. Procesor nieje vec prestize. Ak si kupujes drahsi len zato, aby si mal intel, potom ta dost lutujem. Bez ironie.

Ak hovoris ze mas praxou overene, tak tvoja prax stoji za velke gulove.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

toto si zaslusi respekt
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ani nie.
Ak má niekto 20-ročnú skúsenosť, sotva mu ju preonačíš 5-timi rokmi...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ja sa mozem vysr-- na nejakeho dlhrocneho odbornika,
ktoreho preští mlady talent...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Preští? A v čom prosím Ťa???
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

je mi cez 30 a IT sa venujem od svojich 14stich rokov, ale ako to ti budem zbytočne.

Preto ti vravim, ze ak to co hovoris, hovoris na zaklade praxe, tak ta uprimne lutujem a tvoja prax je velmi slaba.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak ma niekto 20 rocnu skusenost kupovanim si komponentov stale od toho isteho vyrobcu a pritom nadavajuc na jeho konkurenciu v zmysle, ze su to uplne crepy, ktore su nespolahlive..blabla.. A niekto, kto si za 2 roky kupil 3 zostavy od roznych vyrobcov. Tak kde sa hrabe ta prax 20-rocnych skusenosti?

Zato, ze AMD nemali najlepsi start teraz kazdy bude nahanat Intel, lebo AMD su strasne "chybove" stale sa "prehrievaju"... lebo maju skusenosti spred 10 rokov, ked ho vtedy nahodou kupili.

Lebo windows je zly OS, preto lebo stale pada do modrych okien, lebo je nan milion vtipov na milion sposobov, ktore vznikli kedysi uz pred 10+rokmi na zaklade win95 a pod...

Prosim vas! Zapojte trosku mozgove zavity.

Tymto komentom som zasa ale necchel vyjadrit nejaky protiintelacky postoj alebo nieco take. Ja som sice AMDckar, ale s intelom mam tiez skusenosti a musim povedat, ze za ten 5-8% vykon navyse nedam o 100 € viac.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Tu nejde o 5-8% výkonu naviac...
Niekto poskladal stovku počítačov a spravoval ich vlastnými rukami. Niekto spravoval a navrhoval firemné zostavy celé roky. používal Windows od verzie 3.1 a vie aj aký bol Win 1.01, cez WfW3.11, Win95/98, WinNT4/Win2000, WinXPro+Home/ WinVista/W7 a to rôzne ich verzie, vrátane 64-bit. A samozrejme serverové verzie WinNT4/Win2000/W2003/W2008 atď.
10-ky Linuxov, 5 verzií Novell Netware, nejaké iné OS, zálohy, správa, odvírenie, serverové služby, opravy, inštalácie atď. Návrhy, riešenia, kritika aj PC časopisov - a prečo nie? Kto z týchto dnešných "redaktorov" vie vymeniť za jazdy BIOS a naprogramovať v tej MB úplne iný BIOS čip pre onakú základovku...?

Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Kto vie z nich vymeniť cache RAMku v CDROM mechanike, či v HDD, kto vie opraviť zdrojovú časť vo VGA, na MB? Kto vie opraviť atramentové tlačiarne, zistiť skutočný stav náplní s falošne naprogramovanými čipmi, kto vie spustiť Win na bezdiskovej PC stanici, kto vie rozchodiť PP06 do Novell siete? Kto vie doma rozobrať púzdro hoc aj najnovších procesorov? Kto si vie uspôsobiť chladič pre VGA a jej RAMky, aby aj chladil? Kto vie vymeniť či opraviť čipy na RAM DDR a pod.?
Je toho veľa, o čom sa mnohým tiežtechnikom nikdy ani nesnívalo...
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Kto z nich vie opraviť 50-tisícové D prehrávače, ak urobili očas hrania len malý niekoľko milisekundový skok..., kto z nich vie ako opraviť CD/DVD mechaniku, koľko hodín naaľovania vydrží... - nikde sa tento údaj nevyrába, kto vie, že CPU spapá pri 1.2V okolo 100A pri max. záťaži? A kde a ako sa tento zdroj vytvára? Ako pokaziť spoľahlivo na zakázku základovku, ako presvedčiť záručného servisáka v AT Computer že sa mýli apod., Kto dokáže BGS v BA, že predávali rozobraté a dochytané VGA najvyšších tried normálne akoby nič?
Kto vie opraviť všetko v myyške, klávesnici?
Vie opraviť monitor, vymeniť poistku na MB?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Zopár preklepov...
CD prehrávače...
napaľovania...
myške...
No a kto z nich vie, čo je ktorá súčiastka na MB, a o tých čo je moné poznať, aké majú parametre.
Prečo sa hrejú tranzistory pri pätici CPU, ktoré majú plochu menej ako 0,25cm2? Výkonová strata je na nich tak do 1W.
Ako prepísať EEPROM na SDRAM/DDR pamätiach, ako vypájkovať čip z MB.
Ako postaviť vlastný zosiľňovač s V-MOS FETmi, ako zmerať signál/šum CD prehrávača, skreslenie zosiľňovača pri 0,05Hz...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

pekne si sa rozpisal. Tema su procesory. Teraz mi ty osvieteny IT odbornik vysvetli vykonovy dopad jednotlivych implementacii architektury x86/AMD64 (AMD vs Intel) na komercne rastuce zastupenie rieseni beziacich na JVM/CLR (Java/.Net jazyky) a obhaj mi tvoj zaver, ze Intel je "lepsi".
AD opravovanie klavesnice: Ocividne este zijes v dobe, kedy vo vsetkych klavesniciach bola doska plosnych spojov pod tlacidlami. Seriozne, tu opravu by som chcel vidiet...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Myslím si, že nikde nebolo napísané, že Intel je neviem ako lepší. Snáď to, že je lepší pre kupujúceho a nesklamal ho. Vie čo od toho môže čakať. Do programátorstva zasahovať nikto nebude. Každému vyhovuje to či ono.
Intel je pojem a niekoho oslovil rokmi.
Opravovanie klávesnice? Aj tie dnešné, fóliové sa dajú do istej miery opraviť. Ale je to už ohľadom ceny viacmenej zbytočná námaha. Fólie zvykli mať zožrané cestičky - zoxidované... To sa dalo vodivým lepidlom nahradiť. V minulosti boli mikrospínače zohnateľné a ľahko vymeniteľné tie so zlomenými perkami. Aj čip, ktorý bol napájkovaný sa dal poľahky vymeniť, či opraviť prerušený káblik.
Neviem čo je na tom také čudné. Myslím si, že dokážem perfektne pájkovať, a nebojím sa vyrábať prefetné káble ktoré s konktormi stáli ťažké tisíce a museli sa zapájkovať 100%-tne na prvý pokus...
Tie klávesnice boli a sú dodnes oveľa spoľahlivejšie a viac rokov sa dožijú...
Odpovedať Hodnotiť:
 

waw, naozaj, si niekto
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Sorry za preklepy.
:-)
Už vidím, ako niekto vapájkovával BIOS z MB a zapájkoval do nej päticu a naprogramoval EPROMku, ako niekto lepil uško na päticu procesora, aby bolo ako uchytiť chladič k CPU.
Už vidím, ako niekto vymieňa SMD súčiastky, ako vymieňa kondenzátory na MB, ako nastavuje presný hodinový kmitočet 32KHz kryštálu na hodiny v MB a pod...
Ako niekto opravuje sieťovky, poškodené po veľkom prepätí v kabeláži...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

chlapče ty sa daj liečiť :D.
trepeš 2 na 3.
a aj tak nechápeš ,že sa bavíme o procesoroch a v pomere cena/výkon je určite lepší AMD a hovor si čo chceš. By som chcel vidieť tie tvoje 20 ročné skúsenosti, to hovoríš skúsenosti z roku 18xx ? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie. PC sú na Slovenskom trhu od roku 1989, to si mal štngať kľúčikmi a včera si to mal oslavovať, či sa mýlim??
V 1989 mal už niekto Assembler pre procesory radu 8080/8085 vo vrecku. A Ty?
Samozrejme že najdostupnejšie PC súčiastky boli takmer vždxy Intel. Potom pribudol Zilog, niečo Motorola a až potom tí ďalší...
Koho zaujíma pomer: cena/výkon?
Málokoho. Mňa určite nie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Koho zaujíma pomer: cena/výkon?
Málokoho."

no po tejto tvojej odpovedi si vážne začínam myslieť že to v hlave nemáš v poriadku (nič v zlom). Ak ťa nezaujíma pomer cena/výkon tak potom neviem čo ty tu vlastne robíš.
Samozrejme teraz povieš ,že načo mi je lacnejší CPU(nezabudni teraz povedať ,že CPU nie je procesor, ja to viem ale hovorovo sa to tak používa) keď je nestabilný a bla bla bla a to sú blbosti. Mám doma aj Intel aj AMD a obidve sú na tom úplne rovnako, výkonovo nie lebo sú rozdielne.

To ,že preferuješ Intel to je v poriadku ja nehovorím ,že je zlý. To ty hovoríš o AMD a pritom si úplne vedľa.

PS: A už si prestaň hľadať na wiki históriu PC. Už je to trápne :-)

S pozdravom Tomáš.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ja som stretol veľa ľudí, čo pýtali kvalitu a pýtali vyslovene Intel. A väčšina aj vyslovene nVIDIu.
Ich zaujímalo niečo celkom iné. Poznám aj zopár "úsporných" ľudí, čo nemajú ani na obal DVD. Tí kupujú to najlacnejšie čo je. Ale pozor, napr. určite nie lacné oblečenie. Ani lacné auto nie. Aj v ARA z 80-tych rokov, sa procesor Intel 8080 volal CPU. Wiki je často nepresná a neúplná. Takže nemám nejak zapotreby chodiť tam. Sú aj knihy o procesoroch. A vydané už dosť dávno...
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ešte mi povedz ,že ATI je horšie ako nVidia :D.
Ty si sa asi vážne zasekol v roku 1990 :D.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No a v čom je lepšia?
Vyrába ATY radu aj pre profesionálov??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zase v pomere cena/výkon.
bežný užívateľ potrebuje grafiku pre vývojárov ?

už na teba nebudem reagovať lebo ty si jeden z tých čo ma len svoju pravdu a čokoľvek by som ti povedal tak by ti to nestačilo lebo si chceš dokázať ,že ty si väčší "odborník".

To je smutné ale čo už. Ako hovorí môj obľúbený výrok:
"Blbý lidi taky lidi"

:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

To nie je Tvoj výrok. Namiesto toho, aby si rešpektoval názory a postoje iných, snažís sa ich dehonestovať..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ja si poskladam masinu raz za 5 rokov s rovnakym vykonom a za petinovu cenu. Neviem, kde ty nakupujes, ale asi ta predajcovia nemaju radi.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Nevieš čo píšeš...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Suvetia
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ale on neskladá mašinu raz za 5 rokov. On ich skladá aby v pohode bežali tých 5 rokov... A potom ešte inde..
Odpovedať Hodnotiť:
 

5r stroj je tak moralne zastaraly, ze zaujem onho bude max. v charite
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale no, nekecaj.
mám 5-ročný Enermax a ATX skrinku. A sú pre nové črevá stále úplne v pohode.
MB som radšej dal aj s VGA preč, lebo pre MB nie je BIOS pre Core2 Intel CPU...
Vymenil som aj HDD, ale pôvodné som nezodral, neboj.
Ja mašiny priebežne vynovujem, tak to nie je až taký črep.
Mnohí by boli vďační aj za to.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

:D priemerna bezna zostava. A potom si sa zobudil a ruka v serbli.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Martel ty fajcis tusim len same kvalitne modely :-P
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

..."koženych cigariet"...
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ti tvoji predajcovia ta fakt okradaju - len priklad: DVD za 50 ecok...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

PLEXTORy stáli a aj stoja oveľa viac...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty hlúpi blbeček a trtko :))))
Plextor už dávno nie je Plextor ale prekupuje celé mechaniky od Lite On-u a LG. Čo sa týka súčasnej kvality CD a DVD médií odkedy skončil Kodak tak všetky sú fakt na 3-10 rokov, potom je zaručene po nich. To čo tu vypisuješ sú nezmysli zaujatého neobjektívneho násťročného galgana ktorý vie o počítačoch veľké H a malé O. Každý normálny človek kašle na značky a berie to čo je momentálne lepšie. Keď vydala Nvidia 8800GT tak prakticky nebolo lepšej kúpi, odkedy ale vyšla rada grafík ATI 3XXX už to bolo vyrovnané a od čias 4XXX a 5XXX už nemá Nvidia čo ponúknuť. Nie je to vecou prestíže kupovať vždy najdrahšie veci ale vecou demencie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ha-ha-ha....
A to sa tu niekto podpíše ako Redakcia DSL?
To má byť vtip???
Plextory stáli aj 5000Sk v maloobchode, zrejme o tých bola reč, či pubertiaci o takých ešte nepočuli?
Hej, vraj už to nie je Plextor...
Aspoň nie ten, čo býval. Ale reč bola smerovaná do minulosti, aspoň tak som Cuda pochopil ja.
Odpovedať Hodnotiť:
 

omg, ďalší intelovský onanista...
Nechápem ako sa niekto môže tak rozplývať nad nejakým kusom kremíka. Sa tu vyťahuje, lebo mu ho kúpila mamka
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Tvoje argumenty "nemaju" chybu... daj sa vysetrit najprv a potom pis sprostosti.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

kazdy triezvo rozmyslajuci clovek, co neplytva peniazmi a nepotrebuje max mozny vykon.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

zatmenie mozgu uz zase??????
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty si taký sprostý, že monopolistovi platíš niekoľkonásobne viac?
Procesory od AMD sú vo všeobecnosti jednoznačne lepšie v pomere výkon/cena, teda okrem niektorých veľmi špecifických oblastí, ako je napr. šifrovanie, pretože nemajú špeciálne inštrukcie pre šifrovanie, na rozdiel od Intelu (Nehalem a nasledujúce).

(A áno, som "socka", čo má Phenom II X4 a Turion x2 Ultra. Nekupovať procesory od zločineckého Intelu by totiž malo byť predovšetkým etickou záležitosťou!)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

To je inak. Som na súčiastkách Intel vyrastal. je to aj niečo ako citová väzba. intel ma nikdy, NIKDY, nesklamal. To sa o AMD a ATi povedať nedá...
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

... nemozes povedat-lebo si neskusil

ale ja som uz raz povedal, zlodejovi nedam ani cent ! !
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Rovnaký, ale mneší je zlodej - každá firma. Aj AMD.
A prečo mám devastovať Intel, MS a iné americké produkty???
Lebo si to po rokoch od 11.septembri uzurpovali natvrdlé európske "múdre" hlavy???
Nosím americké rifle, mám americký procesor, pamete a mnohé ďalšie. No a čo?
Ty si kúp hoc aj Honťungovskú habaďúru, ale nechaj žiť aj iných.
Kto Ti dal právo nazývať Intel zlodejmi.
AMD ma sklamalo, mám právo byť zatrknutý. AMD K5/K6/K7...
ATi pre AGP malo trable s ovládačmi a výrobcami ich VGAčiek.
Nie každý to zvládol spoľahlivo.
Rovnako som si vybral aj pamäte. Zatiaľ Kingston.
Uvidíme čo bude ďalej. Určite si nekúpim HDD od Samsungu a pod.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

si si vedomý toho, že všetko, všetko, aj tvoj Intel sa vyrába v "Honťungovských krajinách"? :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To on *este* nevie.. (dlhe vedenie)

Aj tie jeho NIKE je outsourcovane do CHINY ....
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Nike v cine nevyraba asi nic. cina je moc draha.
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Most of the factories are located in Asia, including Indonesia, China, Taiwan, India, Thailand, Vietnam, Pakistan, Philippines, and Malaysia"

http://bit.ly/4wmZ3G
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kde by sa mal vyrábať?
Čína má trojakú ekonomiku. A takmer všetky, aj tie najlepšie značky a firmy tam majú aspoň nejakú časť svojej výroby, produkcie. A tú si strážia. Ako kvalitou, tak aj Know-How.
Inak Čína pančuje, teda falšuje - napodobňuje - 80% svetových značiek. A okrem toho robia ešte svoje vlastné šmejdy a relatívne nešmejdy, tie ich "dobré" veci. Mnohé si nedajú, tie do sveta neputujú. My namáme príjmy na to, aby sme si kupovali CPU a hardvér vyrobený rovno v Amerike. TO by bolo asi aj drahšie. Prečo má Volkswagen v BA fabriku?
SONY kade-tade po svete? Ak by vyrábali nekvalitné šmejdy, rýchle by skončili. Aj Čína raz bude musieť skončiť s tými svojimi šmejdami. Ale je to obrovská krajina, kde veľa chudoby...

Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

"Kto Ti dal právo nazývať Intel zlodejmi"-- sudny spod dokazal, ze intel je riadna SPINA..

Ale kto cita rozpravky od intel marketingu, namiesto REALNYCH INFO , nema sancu sa to DOZVEDIET ! ! !!
-------------
K5-6-7 su stare,a sluzia nadalej ! Dokaz-BOINC zoznam CPU
-------------
MAS HOVADSKE KOMPLEXY, NAVSTIV PSYCHYATRA
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Mne slúžia aj Intel 286-ky doteraz...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

...vo vykladnej skrini


Tie K6..ky robia uzitocnu robotu, - prispievaju na BOINC vedecke vypocty !
(Ja tiez, oproti K6 je to ale nasobne viac)

Je smutne ze cechov je tam x krat viac ako slovakov -iba 7000
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na školách nám bežali serveríky a mnohé kompy.
A čo myslíš, aj načo mám doma i7?
No pri pozeraní, alebo práci, či tvorbe aj počíta Einsteina, Aqua a iné...
Testujem aj 64-bitový soft...
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

BOINC
http://goo.gl/FSP84

*SK* 17-ty z 6737
*svet* 3,380-ty z 2,068,519

>11 000 000 kredit
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz som preskocil aj takych s x-komputrami..
ja ale bezim len na jednom.

moja amd+ati "sracka" preskocila tolko intelov
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aha no dobre, lebo na 6jadraku Phenome II X6 1095T za 200 € a o 40-50% pomalsom ako 6-jadrak Ci7 980X az 900 €, vooooooooobec nemozes BOINCovat, dooooooooooooooobre ... na tych CPU od AMD je napisane: zakaz zapajat do BOINC...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Čo trepeš?
Čítaj, čo tu kto napísal...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

dementny hlupacik asi pozabudol na ovladace Nvidia, ktore odpalovali GTX285 pri extremnej teplote :D a to bude vacsi problem ako par percent nevyladeneho vykonu,ze?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No a?
Aj 8800GTS dobre padali. A ešte v záruke!
No a?
Odpovedať Hodnotiť:
 

To "No a?"
ma rozosmialo ... nic v zlom ...
ale ja sa fakt smejem :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jelito...
No a?
Akokeby nikdy so žiadnym hardvérom neboli problémy...
Tak ako teraz "sľubované" ATY 6xxx
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty si aj niekedy vyrastol? kedy ta sklamalo AMD? a ak mas citovu vazbu k procesoru, tak sa daj liecit psychiatrovi, lebo uz ti totalne preskakuje :D vidno ze nemas babu, asi ta ziadna nechce, comu sa ani netreba cudovat a onedlho bude z teba totalne zmagoreny dement. je to vazne, rob s tym nieco
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ani jednu pravdu nemáš. Mám napr. prvé EPROM pamäte 1702, to boli 256-bytové!!! Intel 8080 a pod.
To som spoznal a vlastnými rukami zažil a konštruoval mikropočítače s Intel súčiastkami. AMD bolo niekde o inom, inde...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

ano, bYtove. kym si na zakladnej skole, tak sa tam nauc pisat.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ano, 256-bytové!
A Ty sa nauč čítať a chápať...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

na slovensku po slovensky

sk.wikipedia.org/wiki/Bajt
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Aj mne sa páčia slobodní mudrlanti o wikislovenčine z amerikanizmov...
Je to byte a ak to niekomu prekáža s bytmi na bývanie, tak nech vykorení všetky amerikanizmy zo slovenčiny...
Odpovedať Hodnotiť:
 

256 izbovy byt som nevidel...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechytaj za slovíčko...
Dobre vieš, čo presne tým bolo myslené.
Odpovedať Hodnotiť:
 

....a ty netrolluj !
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze mas 8080tku? hehe, to by som chcel vidiet
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mám... A aj SIEMENS 8085A a ešte funkčnú...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pocuj ty intel zadubenec a my sme socka vsetci sme handy spinave ... zbytocne tu zakladas ohne, keby boli este rozumne, ale to su dementne ohne
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

U teba by som povedal, že by si to mohol odôvodniť skôr debilitou, skonom, podprdou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

v tom tvojom nicku "kotko" ti na zaciatku chybaju este 2 pismena. zhodou okolnosti su to tie iste co uz mas na zaciatku teraz. K a O.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

AMD = vyssia teplota (neodskriepitelne)
vyssia teplota = nizsia zivotnost suciastok, HDD, baterky

skus sa spytat stastneho majitela notebooku s AMD, pochopis.

Voci stolovemu PC kde si to mozem uchladit turboduchadlom, nemam nic proti AMD, do laptobu, zabudni, never again AMD, never again HP!


Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

ak sa prehrieva laptop, na vine je vyrobca..

kolegin hp s core2duo huci jak vysavac, stale bezi vetrak-horuce

intel tento rok bol "slavny" vdaka >100°C laptopu...
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

takisto nemam nic proti amd, ale musim s tebou suhlasit, do notebooku nie, a hp uz takisto nie
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

haha...

http://youtu.be/47JtQ6HE79A?hd=1

AMD zacate 18W , prve testy vravia jasne - drti atom, a ma trochu lepsi vykon ako i5 v setriacom rezime..

Provokaterom odkazujem, ze tento cip je DX11, a MA MENSIU spotrebu ako i5 !
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

A ja s tebou musim nesuhlasit. Suhlasim len v tom pripade, ze za absolutne rovnakych podmienok vydava procesor AMD o cosi viac tepla ako Intel. Bohuzial toto je trochu postavene na hlavu, pretoze ako AMD tak aj Intel maju kazdy inak navrhnutu strukturu procesora a pouziva ine postupy. Takze aj kazdy bude vyzadovat ine sposoby chladenia. Ak raz niekto zhusti cast, ktora sluzi na hruby vykon preto, aby mohol experimentovat s pridavanim dalsich potrebnych suciastok, alebo pridavanim grafiky do CPU, tak to vyhrievanie musi byt vyssie. Intel ma na to od takych Martelov2 dost penazi na to, aby mohol experimentovat na desat smerov a z nich vybrat len ten jeden spravny. To bohuzial AMD nemoze robit.

Podstatna chyba je u vyrobcov notebookov. Zoberu dizajn (vnutorne rozlozenie komponent) z Celerona D, mierne upravia a vrazia tam procesor od AMD. Potom sa nemozeme cudovat, ze sa to prehrieva. Ak si totiz vyberies kvalitne navrhovany notebook, tak nie je mozne aby sa prehrieval.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na desktope mam Phenom 9550 stvorjadrovy a mam na nom jeden velky pasivak bez ventilatora. Teplota v maximalnej zatazi (aj pomocou Boinc) neprekroci 60 stupnov. Pri normalnej zatazi (nejakou hrou a komprimovanim do zipu) nedosiahnem 55 stupnov. Je to vdaka velmi dobre prisposobenemu vetraniu v bedne. Bedna nie je hlucnejsia ako chladnicka vo vedlajsej miestnosti.

Ak vyrobca dobre navrhne dizajn vnutra notebooku, nie je realne, aby sa prehrieval. Vela vyrobcov totiz nasavaju vzduch zo spodu a vyfukuju ho v najhorsom pripade nad klavesnicou nad funkcnymi klavesmi.

Taky notebook si kupi maximalne Martel a nejaky cookie a potom tu nadavaju :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak Ty si ale odborník. Názory ako deti v škôlke. Ak má raz niečo 50W startový výkon, tak je jedno kde a ako je vygenerovaný. A je jedno ako budeš špekulovať. 50W stratového tepla je pre notebôčik príliš veľa. Ak niečo žerie priemerne menej, tak je aj chladenie studenšie.
BOINC nevie vyťažiť CPU na 100%... tak na 80-90% možno.
A kto by mu aj dovolil 100... Len somár...
Odpovedať Hodnotiť:
 

AMD Athlon™ II Dual-Core Processors for Notebook PCs Model P320 25W
AMD Athlon™ Neo X2 Dual-Core processor model L325 18 W
AMD Turion™ X2 Dual-Core Mobile Processor Model RM-77 35W
ZDROJ amd.com

Ak ma raz nieco 35W stratovy (nie startovy, ako pises ty pan skolkar), tak JE JEDNO, ked ten stratovy vykon v podobe tepla NEODVADZAS dostatocne. Ak je dizajn stavany na odvod tepla zo stratoveho vykonu CPU 20W, tak v tom systeme chladenia nebude efektivne chladene teplo stratoveho vykonu CPU 35W.

Kvalitnym odvodom tepla zarucis, ze vnutro notebooku nebude tolko zahrievane, ALE teplo bude odvadzane DO JEHO OKOLIA. Asi si chcel skor napisat, ze akymkolvek chladicom nedosiahnes nizsiu teplotu vyvolanu stratovym vykonom, samozrejme by si neudal, ze je rozdiel, ci viac zahrievas komponenty notebooku, alebo teplo odvadzas do jeho okolia - ale to je len taky detail ze? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si sa nikdy nepreklepol???
Skús vytiahnuť z noťasa 50W.
Alebo z desktopu 300W.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano, preklepol som sa, ale nikdy som sa neznizoval ku skolkarom a somarom :-) Takze ti to patrilo.

Cely cas sa bavime o vykone CPU, jeho spotrebe a zahrievaniu vdaka stratovemu vykonu. Preco to zrazu menis na cely "notas" a cely desktop?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No možno to spomenul aj preto, aby ste si skúsili navrhnúť úspešný chladič do noťasa na 50W stratového tepla a na 300W do desktopu.
Asi nikto nemáte predstavu o tom, čo to je. Daj si do PCčka 3x100W žiarovku a rozsvieť ich. A skús ich povrch uchladiť na 50 stupňov!
Uvidíš aké je to zložité. Píšem povrch, banku, nie vlákno...
To je taký pseudopríklad.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dalsia hlupost. Problem "navrhnut" bez udania dalsich podmienok v takomto pripade neexistuje. Problem je len v tom, ako to skombinovat s nizkou hlucnostou, lacnymi plastami, lacnou vyrobou, prevedenim dizajnu a celkovo s nizkymi nakladmi. V notebooku do 600 Eur sa kvalita skor vyskytovat nebude (ale moznost tam je). U drahsich, zasa zalezi, co predavaju. Ak predavaju extravykonny alebo novy hardver, tak je tiez mala sanca na kvalitu prevedenia. Dalej, ak vsetky firmy vyrabaju notebook extra tenke, tak sice dobre chladeny ale hruby notebook sa bude predavat ovela menej. Takze to je dalsia hranica. Ale problem navrhnut dobre chladenie do notebooku ako taky nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale je.
Žiarovkou bol myslený CPU.
Nie obal notebooka ako banka žiarovky.
Veď trochu rozmýšľaj čovječe...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlupost cislo 2: V tvojom pseudopriklade si chladis povrch jedneho vyrobku, ktory sa nesklada z mensich casti. Je brany ako celok. U notebooku by to muselo platit na povrchu jeho plastoveho krytu.

Hlupost cislo 3: Ak si to myslel na povrch chladica, tak tam sa to da navrhom tvaru chladica vzhladom na prietok vzduchu vytvarany ventilatorom resp. ventilatormi a velkostou priestoru, ktorym ma vzduch odchadzat z priestoru notebooku. Co so ziarovkou nema absolutne nic spolocne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prepáč, ale asi nemáš ani poňatia ochladení polovodičových súčiastok.
Na 1W stratového tepla, potrebuješ účinnú chladiacu plochu tak 15cm2. Nie tenulinké pliešky, ako sa to často robí, kvôli hmotnosti a cene. Preto je ich tam 1.5-2x viac ako treba.
Trošku pouvažuj. Vyžiariť do okolia malilililinkatým ventilátorom 50W, je PROBLÉÉÉM. A to docela dosť!
Uvažuje sa s tým, že to stratové teplo nemá trvalý maximálny tok.
Odpovedať Hodnotiť:
 

BOINC vie vytazit kazde jadro na 100%, staci ho len lepsie nastavit. V noci, ked takmer nic nerobim s PC, tak mi je to jedno kto vyuziva jeho vykon. Na druhu stranu, netvrdil som, ze som CPU netestoval aj inymi programami. Kazdopadne za normalnych okolnosti pouzivania pocitaca priemerny uzivatel nezatazi vsetky styri jadra procesora ani na tych 80% pocas polhodinovej doby.

Somar nedokaze nastavit boinc, maximalne ti vie zozrat mrkvu zo zahrady. Vrat sa k nej! :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A prečo by som mal nechať BOINCu celý výkon CPU???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pripominas mi logiku 2Martela ... ziadna tam nie je.

Mna nezaujima, ci ty chces/nechces davat boinc-u cely vykon CPU. Ty si sa osocoval, ze len somar by umoznil boincu plny vykon. To, ze ty mu nemas dovod pridelit plny vykon, neznamena, ze neexistuje ani jeden clovek, co by chcel inak.

Si sam sebe odporujes.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cudo ...mal si tu vetu so somarom trosku upravit:

"Kedy by som dal BOINC-u plny vykon CPU? ... iba ak by som bol somar!
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ako budeš pozerať komprimované video a niečo aj robiť vo FullHD rozlíšení, ak si necháš komplet zožrať celý výkon niekoľkými rôznorodými výpočtami pre BOINC klienta?
Viac jadrový CPU to nejak vždy zvládne. Ale ako?
Napr. trhá občas video...
Odpovedať Hodnotiť:
 

OMG... uz musim pisat takto. Prosim teba aj Cuda, dvihnite sa zo stolicky a pozrite sa ci si nesedite na kabli. Vy obaja citate len tie riadky, ktore sa vam hodia alebo vam proste vypadavaju myslienky?

NIKDE som neuvadzal, ze to tak mam nonstop. Pisal som len o nocnom, naplanovanom rezime. A predtym som BOINC spominal len ako jednu z moznosti narocnejsich na cpu, pomocou ktorych som si overoval maximalne teploty, ktore nie je zvykom dosiahnut za normalnych okolnosti.

Moj tip je ten kabel. Ak to je ta druha moznost, naozaj vam obom odporucam si zavolat na nejake cislo, alebo aspon doma trenovat pamat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Boinc ešte nevie vyťažiť všetko.
A aj Ty čítaj poriadne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

no to je pravda mne na hp s AMD a bateria vydrzi 15 minut a to som ho kupil len pred rokom keby ze si mam teraz vybrat tak beriem intel uz len koli spotrebe energie a teplote
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

vina nebude v tvojom notebooku ani procesore, ale medzi stolickou a monitorom.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

otazka za 100, cistis si chladiace rebra? ono raz zacas ich treba prefuknut, ked ich mas zasrate, tak mozes mat co len chces a aj tak sa ti to bude prehrievat, ked nemas dostatocny prietok vzduchu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano pravidelne si cistim uz asi 6x som ho uplne cely povysaval ako ked je na stole je v pohode nehreje aj ked robim taku beznu pracu tak tiez ale napriklad na postel si ho polozit len tak nemozem lebo o chvilku bude horuci....a co ma kamarat ten isty notas len ma tam namiesto amd intelacky pocesor tak je vidno ze on ho ma uplne studeny aj ked je na perine co sa o mojom povedat neda....ako ja som spokojny len si musim davat pozor na com je polozeny... tak neviem aka tu je chyba medzi pc a stolickou....mozno to robi len moj AMD mam QL-65
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Kedze notebooky su robene tak, ze nasavaju vzduch zospodu, lebo tam je chladnejsi vzduch, tak ked mas nb polozeny na posteli, tak sa vetrak viacej namaha. Pri vacsine nb je odporucanie mat nejaku podlozku medzi nohami a nb alebo postelou a nb. Zvykne takto rychlejsie odchadzat bateria a vacsinou sa dodrbe aj chladiaci ventilator. Zacne hucat, alebo sa vychyli z loziska. Stretol som sa s uz zopar takymito nb. Ale aj ja by som si vybral skor nb s intelom ako amd
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

lenovo dakujem za jedinu normalnu odpoved... za prispevok na urovni ze si tu nelestis ego ako skoro vsetci. A ano kupoval som ho pred rokom aj ked je ta stara architektúra a co? funguje funguje pre moje potreby postacujuce.... presnejsie je to model dv6 1230ec a o tej perine.... ako nie uplne studeny no v porovnani s mojim je studeny a to tak ze by som jeho notebook s pokojnym srdcom nechal na tej perine aj 2 hodky moj ked je 10 minut tak radsej ho podlozim snazim sa aby sa neprehrieval tak je este aj neaky iny dovod preco mohla tak skoro odist bateria? samozrejme ze snazil som sa ju ciklovat ale nie uplne casto aj dbal som aby sa neprebijala... ked mi bateriu netrebalo tak som ju mal aj 2 tyzdne mimo tak je to koli tej teplote alebo pre nieco ine?
Odpovedať Hodnotiť:
 

studený procesor, keď je notebook na perine, keď sú vetráky plne zakryté? no čo sa tu človek nedozvie :-D
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

PREEBOHAAAAA.... ved hento je CPU z cias DDR2 !
65nm 2008 !

SI ISTY, ZE SI HO KUPIL PRED ROKOM????? KDE???
Odpovedať Hodnotiť:
 

som stastnym majitelom AMD notasu a co vravis su bludy. (notas je stary 2,5 roka, cize ziadna novinka). Aj po OC o 15% vsetko ide ako ma, akurat sa ventak roztoci viacej (ale nie na plno,). Tak prosim nevrav nezmysly, zapni si svoj atom a tisko sed v rohu
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Počkajme si na AMD Brazos - hybrid CPU a GPU pre notebooky. Par info tu, vyzera to velmi zaujimavo
http://goo.gl/ibHPz
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tupym Intel hlavam typu 2Martel to nevysvetlis ;) takze ich zbytocne neprovokuj takymito urazlivymi novinkami, ved predsa AMD si kupia len socky :) a on ako velky pan ma intel, takze je nieco viac, musime ho uznavat, chudacika
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Socka je zvláštny význam slova.
Taký pre násťročných...
Tak, ako niekto nosí Nike a neobuje si iné...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

vacsieho debila som fakt nestretol...

gratulujem
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

NIKE nosia iba socky.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

vtip je, ze na tej fotke je Zacate rovnaku velkost die ako atom.. (a pritom Zacate obsahuje aj DX11 gpu.. )

moja poklona ->AMD
-----
Myslim, ze mozme oficialne spravit pohreb atomu....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mam AMD notebook od otrasneho vyrobcu MSI a napriek tomu nemam s prehrievanim problem, nad 68 stupnov nejde. zato kamaratove MSIcko s intelom C2D ide na 75 stupnov hravo.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

mam notebook s C2D Mobile s maximalnou pracovnou teplotou procesora 85C a jadro pri zatazi hravo dosahuje 82C, naprazdno 55C a menej ani za svet. to ze sa na tom istom chladici prizivuje aj nVidia, len vlieva dalsi ohen do tohto ohna. este ze sa da teplota pri zatazi korigovat podvoltovanim, zial naprazdno sa uz nizsie ist neda..
Odpovedať Hodnotiť:
 

tu vedla mam na stole HP a este ktomu s AMD a ziadny problem snim/i nebol - mame 4 kusy. Kazdopadne by som sa tu priklonil na tvoju stranu, ked velmi netreba tak AMD do notebooku nie, koli nizsiemu vykonu a nizsej vydrzi na bateriu. S chladenim, ked je dobre navrhnute nemaju byt ake problemy. A v desktope doma mam x4 620 2600@3250MHz v lete ked som mal v izbe 32 stupnov, procak mal v plnej zatazi 62°. Teraz pri 24-25 izbovej teplote do 54-55°C. Desktop je pri tom v klude relativne nepocutelny, v zatazi huci menej ako toto lenovo na ktorom pisem prispevok, c2d 2200mhz na strednu uroven vrtule. Ked ho zatazim obe jadra na 100% huci jak vysavac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som šťastným majiteľom prenosného počítača s Turionom (viď vyššie).

To s tou teplotou je úplný nezmysel, intelovské procesory pečú oveľa viac, aspoň podľa toho, čo som cítil a počul u známeho.

Pravda, ak len neberieš do úvahy Atom, to je naozaj skvelý procesor, na aký aspoň zatiaľ nemá AMD odpoveď, to je pravda, ale inak nič iné od Intelu by som do prenosného počítača nedával. Takže ak myslíš len na Atom, tak máš pravdu, ale inak nie.

Ja si svoj prenosný počítač pochvaľujem, aj grafickú kartu od ATI, keď porovnám jej vlastnosti s tým zúfalstvom, čo dokáže ponúknuť Intel, tak Intel je nevypovedateľná hrôza, desivá pohroma!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

atom je "skvely"..
zere malo, ALE vsetko mu trva *omnoho* dlhsie=> v konecnom dosledku za ten cas spali VIAC..

realita
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ATOM nemá nahrádzať i7 procesory!!!
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Atom ma problem nahradit aj stary Athlon XP 1600+ ...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

a čo tým chceš povedať degeško? Atom je sračka. Neni to plnohodnotný procesor, je to len kktina pre netbooky tablety a podovbné hračky.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

No a? A čo ny to malo byť? Na písanie a kukanie webov to v pohode stačí. Na nič iné to nie je určené.
Či?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Za cenu ktoru si zan TEN ZLODEJ pyta, by atom MAL MAT aj nejaky VYKON..!

45-85$ !!!!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ano to vieme, ale Atom na 1,66 GHz ma vykon ako 10 rocne PIII na 1 GHz, tedy nyst moc ... a cul mudruj a cul sa zamysli: mam v miniNB ales netbooku CPU vykonne ako CPU v normalnom NB pred 10 rokmi! Nie je to divne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano spotreba je uplne o inom, ale ten vykon ... katastrofa. Sak to prehra akurat tak DVD rip a aj so 720p videom sa moze clovek rozlucit. HDMI je tam tym padom uplne na hovno, zachrana je jedine ION 2 grafika. Ale CPU Atom to aj tak cele neskutcne brzdi ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ach jaj, AMD sa nerovna vyssia teplota. To co za dementov tu snazi vydavat svoje výlevy za argumenty.

AMD udáva pri vyrobku maximalnu hodnotu, Intel priemernu.
v notebookoch amd nepodava taky vykon ako Intel, lebo maju slabšiu architekturu. ALE TO NEMA NIC SPOLOCNE SO ZAHRIEVANIM. Typicke kategorie pre NB su

55/50/45W - extremne vykonne buky
35/25W - mainstream
20W a menej - dlha vydrz-nizky vykon

toto plati pre obe znacky, takze ak buk nechladi, tak to neni vina procesora, ale chladenia vyrobcu.

ALE VSETKO ZALEZI OD DANEHO KUSU.
TAKZE ZIADNE NEODSKRIEPITELNE.

BANDA HLUPAKOV.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mám intela v notebooku a som nad mieru spokojný pri beznom zatazeni ma 43 stupnov a pri max zatazeni ma 52 stupnov (procesor). Kolega ma AMD a ma v priemere o 20 stupnov viac . Výdrz baterky mam raz taky. Oba notebuky su stare asi 3 mesiace
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam v ntb t9500 c2d a mam v idle 30 st., pri zatazi cca 45.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nuž, u bratov Čechov momentálne zúri brutálny kapitalizmus, o ktorom je všeobecne známe, že vymýva mozog a ohlupuje...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

kapitalizmus? to čo majú v CZ ty nazývaš kapitalizmom? asi potom ani nevieš čo tento pojem znamená.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

neviem ale mna teší, že v kamenných predajniach, v ktorých si myslím nakupuje väčšinou laická verejnosť, sa predierajú amd notebooky prípadne aj stolové pc.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Via nano je aj tak najlepsia
Odpovedať Hodnotiť:
 

jedine opera je najlepsia
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

smrtelnik velke zmeny si nevsimne vtomto ze intel vs amd ,to len mu ''experti'' furt vravia to je dobre toto fuj, ja mam doma aj amd aj intel zostav, pc aj notebook a viem povedat ze moja sestra a rodicia ani priatelka by nevedeli povedat ci intelacky ci amd pc sa im paci,to len ja viem ze ktory mi ake sarafaty zarobil a doteraz kazda vyrobca ma ma konte aj zle aj dobre body,Ale o nieco menej ma intel ked zazmurknem jedno oko, a to ze amd rivalizuje s intelom je len doba vec,a nech kazdy kupuje co sa mu zachce
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Už 7 rokov som spokojny užívaťeľ AMD bol čas keď som mal chvíľu aj intel ale absolútne žiadny rozdiel som nezaznamenal. Jednoducho nevidím dôvod pre mňa normálneho človeka/študenta kupovť niečo drahé čo nikdy neviužijem ba naopak potenciál najlacnejších dvojjadier od AMD tiež len máloktorí bežný user využitie. Aj pri kúpe notebooku uvažujem o AMD/ATI kombinácii.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mam amd athlon x2 250 takt 3+3 ghz a procak mam v klude 25 stupnov a fan zas 800 rpm v zatazi neprekrocí 40 stupnov a fan 1000 otacok a popritom mam chladic za 15 euro ac alpine 7 kamos ma intel rady 8xxx cpu v klude 45 stupnov v zatazi okolo 60 - 70 stupnov ja som dal za celé pc bez monitora okolo 300 eur on dla za svoje okolo 800 eur konfiguracia priblizne rovnaka 4 gb ddr3 500 gb hdd len ja mam ete 1x 500gb hdd tolko o intel výkon rovnaký priblizne
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

KEBY NIEJE AMD TAK POUZíVAS ESTE INTEL 32 BIT CPU A KEBY SOM BOL SEFOM AMD TAK INTEL HOVNO DOSTANE A UZ BY SA MOHOL SPLáCHNUT CELý INTEL
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Viete co je na smiech mam vela znamých ktorý si chcu kupit pc 1 raz v zivote a nakolko ja mam uz pc cez 20 rokov tak sa ma spítaly ci im nepomozem kupit nejaký dobrý komp moja otazka znela a aký Procak chces Intel ja mu nato to preco intel on nato su aj iné? takze kazdý novacik pozna len intel preto ma aj väcsí podiel
Odpovedať Hodnotiť:
 

To nie je celkom tak. Aj keč najväčší a najznámejší výrobca sa skôr dostane do uší aj laikom. osobne viem poradiť aj s AMD, ale mnohí ľudia to jednoducho nechcú...

Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo ludia amd nepoznaju a co nepoznaju ani nekupuju ale ked tu bude amd s apu tak bude intel a atom v riti
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár