|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no ta preco?
Od: och
|
Pridané:
15.11.2010 16:12
no ta preco to je tak? no ta preto lebo vela si mysli ze notebook dokaze nahradit desktop pri hrani hier a tak dalej.. rodicia kupuju notebooky detom ktore ich vyuzivaju akurat tak na fejsbuk a pokec..
|
|
Re: no ta preco?
Od: .em
|
Pridané:
15.11.2010 16:39
mylis sa... hlavny dovod, preco sa kupuju deckam PC je, ze ho "treba do skoly" :)
|
|
Re: no ta preco?
Od: ta preco
|
Pridané:
15.11.2010 20:28
ako chapem ked si vysokoskolak kupi notebook lebo potrebuje na intrak a na prednasky atd.. sam som si na to notebook kupil, ale plno deti od 10-18 maju notebooky a urcite ho nenosia do skoly.. a hlavne take male deti chcu notebook lebo sa im to zda super a tak dalej.. no a k inemu komentu.. myslim ze desktop neni nahraditelny notebookom.. za cenu co si kupis ten alienware si poskladas ovela lepsi desktop.. to fakt kupi len retard..
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
15.11.2010 23:56
splietaš jedno z druhým: nahradí, aj keď desktopy sú lacnejšie... myslel som, že na Slovensku žijú aj nezabednení udia, ktorí vedia prejsť zmenou a nie konzervatívne žiť stále rovnako... áno, boli časy, keď notebooky neboli dosť vyspelé a kúpil si ich len ten, kto vážne súrne potreboval prenosnosť, no to je za nami. Teraz sa desktopy používajú tam, kde sa proste daný PC nehýbe a to je väčšinou vo firemnej sfére, ako napríklad na recepcii, v pokladni, respektíve na školách v učebniach...respektíve keď niekto chce nejakú workstation a podobne... bežným používateľom je ideálne mať notebook, rozbeháš na ňom všetko, je pohodlný a praktický, môžeš si ho zobrať aj na dovolenku, do práce, na chatu alebo hocikde inde...
|
|
Re: no ta preco?
Od: tomooo
|
Pridané:
16.11.2010 7:36
Hmm najskor machrujes, ze on nad tebou nevie o com to ci, ale teraz nevies o com tocis ty... On tvrdil, ze NB maju horsi pomer cena / vykon, co si ty nikde nevyvratil. A je to pravda.
Dalej poznam firmy, kde radsej pridelia zamestnancovi NB + externy monitor, klavesnicu, mys a ma z NB vo firme "normalny PC", ale zaroven ho moze pouzivat aj na sluzobky. Cize nie je to take ciernobiele s NB vs PC.
A navyse NB maju velku slabinu (niekedy vyhodu): bateriu - co je to za "neuveritelnu" vydrz 4 hodiny? Ved to sa neda ani na tej sluzobke pouzit v aute. Jedine so spoecialnym adapterom do zapalovaca, ale ten akosi "zabudaju" uz k NB kupovat...
Takze pokial sa NB pouziva dennodenne ako NB, cize ide vacsinou na baterku, tak ta do roka zdochne a je po celom NB. Ja som mal presne toto. A ano, da sa kupit nova, ale nie vzdy. A v poslednej dobe uz obcas je problem zohnat baterku na 1-2 rocny NB, lebo je "prilis stary".
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: diosko
|
Pridané:
16.11.2010 9:17
Ved napisal, ze desktopy su lacnejsie - nehadal sa. Ide len o to, ze za "rovnaku" cenu bude mat NB sice mensi vykon ako desktop, avsak vykon bude pre BEZNEHO domaceho uzivatela uz viac ako dostatocny. Na take to "domace zuvanie" bezny NB v pohode staci.
K firemnym - mam NB aj desktop. Je to OVELA lepsie ako 2 desktopy.
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 9:20
a myslel som aj to, že keď si priplatíš a dokúpiš externý monitor, klávesnicu a myš, tak ti to plne nahradí desktop :-)
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: diosko
|
Pridané:
16.11.2010 9:44
Ano, to je pravda, ale chcel som "porovnat" cenovo zhodny desktop s NB.
Ten ext. display+klavesnica+mys k NB cenu navysia.
Ja osobne uz desktop kupovat neplanujem aj ked uznamvam, ze ZATIAL su NB s porovnatelnou cenou vykonove slabsie. Kedze nehravam super nove hry, ale potrebujem to skor k praci, tak NB mi plne vyhovuje.
Vsetko je osobnych potrebach a preferenciach. Kazdemu prajem to co potrebuje :-)
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 15:23
s tým súhlasím, ja len vyvraciam názor, že notebook ti desktop nenahradí
|
|
Re: no ta preco?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.11.2010 11:14
hmm, neviem najst ´book - ekvivalent mojho:
octacore,8GBddr3ECC, 5870, zopar hdd..
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 15:23
nevrav, že také ti treba ako desktop :D a server ti nenahradí :)
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 9:17
so všetkým súhlasím, aj keď tá výdrž 5-6 hodín na dnešných notebookoch je väčšinou postačujúca, málokedy potrebuješ dlhšie pracovať na notebooku...a aj počet nabíjacích cyklov (často aj okolo 1000 kým dosiahne 80% baterky, čo je ešte stále v pohode použiteľný) je úplne v pohode, väčšinou kupujem nový notebook kvôli technickej zastaralosti, ako baterke
čo sa týka tej ceny a nahrádzania desktopov, on síce mal pravdu, že nb sú drahšie, ale to uviedol ako dôvod, prečo ti notebook nemôže nahradiť stolný PC, čo je čistá blbosť... priplatíš si a máš to isté jak stolný PC, akurát prenosnejšie a v poho ti nahradí stolný PC
|
|
Re: no ta preco?
Od: eternal_noob
|
Pridané:
16.11.2010 11:46
ja mam aj desktop aj notebook, ale desktop uz vobec nepouzivam. notebook si napojim na externy monitor/mys/klavesnicu a nic mi nechyba a ked potrebujem mobilitu tak nie je problem. najnovsie hry nepotrebujem hrat, takze desktop pre mna naozaj nema zmysel.
|
|
Re: no ta preco?
Od: fotograf
|
Pridané:
17.11.2010 17:31
Ved to by som prave nechcel!!!
|
|
Re: no ta preco?
Od: spin-that-shit
|
Pridané:
16.11.2010 18:38
chlapce ... ty si uplny onééé ...
ved ked mas peniaze, tak si kupiš normalny NB, ktorý ti plnohodnotne nahradí Desktop. Samozrejme, cena/výkon je rozdielny, no pomaly sa rozdiely zmensuju. Pred 10 rokmi to bolo niečo otrasne, dnes sa to už pomaly dá. Veď na NB za 800e s i5 a dobrou Atinou si v pohode zafacháš všetko. Je pravda, že desktop s takymi parametrami by stal cca 500e, ale ak potrebujes mobilitu, tak ten NB ti vie plnohodnotne nahradit Desktop ... viem čo hovorím, a hovorím, že ty si retard, ak nevieš pochopiť, že niekto potrebuje NB kvoli mobilite a nie kvoli super výkonu ... Si kup desktop ak chces, mne je to uplne jedno, ci si kupis 486-ku alebo ešte nevydané Sandy Bridge
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
15.11.2010 17:08
ja na svojom hrám hry a nemám žiaden problém :) v poho mi dokáže notebook nahradiť desktop...pri najhoršom nahodím externý monitor, USB klávesnicu a myš a mám desktop :)
aj keď ma mrzí že čoskoro bude všetko zamerané na spotrebu a takmer nič na výkon (inak by notebooková baterka nevydržala dlho) a mrzia ma aj slabé možnosti upgradovania notebookov...
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: TOMAXko
|
Pridané:
15.11.2010 17:10
Nie každý má chuť a nervy hrať na notebooku Nuken Duken a na low detajloch :D
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
15.11.2010 18:05
keď si kúpiš nejaký alienware notebook, možno aj na medium :)
ale seriózne, vývoj už nejde tak rýchle dopredu na PC trhu, skôr mobilný trh zažíva svoj boom, takže keď si kúpiš nejaký normálny notebook, rozbeháš tam v poho všetky hry, aj keď možno nie na plných detailoch...ale hru si môžeš vychutnať aj tak a dokonca kdekoľvek :)
|
|
Re: no ta preco?
Od: ......
|
Pridané:
15.11.2010 18:09
ano a ked na to hodis kus masa, tak po 2h hrania ta bude cakat krasne ugrilovane.
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 0:08
tak si pripoj externú klávesnicu, myš a monitor a máš z toho desktop... a keď nebudeš práve hrať, tak ho môžeš aj brávať so sebou
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
16.11.2010 8:31
Na notase za 400€ ide bez problemov Assassin Creed 2 alebo COD6. :P
|
|
Re: no ta preco?
Od reg.: ariuskooo
|
Pridané:
16.11.2010 6:42
Ano lebo primarny ucel pocitacov je hrat hry... to sme teda dopadli...
|
|
Re: no ta preco?
Od: bing
|
Pridané:
16.11.2010 7:19
To sa hovorilo aj o porne a internete. A pozri ako to dopadlo.
|
|
dasddddddd
Od: maaaattoo
|
Pridané:
15.11.2010 16:23
ale do toho sa asi nerataju PC ktore si posklada uzivatel sam však ? lebo tam by bolo percento o hodne vyššie kedze notebook si sami doma poskladat nevieme ... a značkove PC malokto kupuju račej si da poskladat v dakej firme PC na mieru
|
|
Re: dasddddddd
Od: Sanxo
|
Pridané:
15.11.2010 17:08
no neviem ako vy, ale ja PC "skladam" uz nejaky ten 8 rok. Osobne nekupujem PC "kus za kus", ale upgradujem co potrebujem. Vzdy mi zo stareho PC nieco zostane aj do noveho... :-)
|
|
Re: dasddddddd
Od: Johan Opasok
|
Pridané:
15.11.2010 21:47
Toto je zaujimave, aky najstarsi komponent mas doma? 1-rok stary disk? Alebo mas nebodaj v sucasnom PC pichnuty 1-jadrovy celeron, staru pomalu RAMku alebo 40GB IDE disk?
|
|
Re: dasddddddd
Od: t€rist
|
Pridané:
16.11.2010 23:08
Neviem ako často meníš disk ty, ale ja až keď si o to sám "nepovie" (S.M.A.R.T.). Ja mám na disku dosť dôležitých vecí, aby som ho každú chvíľu menil? Ale ak ho používaš hlavne na warez, tak beriem, tam máš opotrebenie vyššie.
A ja mám doma AJ cca 6 ročný CeleronD 1.7GHz, 2 GB DDR, 40GB HDD, WinXP Home Edition a stále šlape. Je to firemné PC, a na to aby sa tam urobili nejaké faktúry to stačí.
|
|
Re: dasddddddd
Od: featherl1ght
|
Pridané:
16.11.2010 5:20
Skusim hadat, je to opticka mechanika? :D
|
|
Re: dasddddddd
Od: sdasd
|
Pridané:
16.11.2010 7:41
nie, je to mys :)
|
|
Re: dasddddddd
Od: dsjakdsa
|
Pridané:
16.11.2010 8:30
ja ze sietovy kabel ..
|
|
Re: dasddddddd
Od: antharmann
|
Pridané:
15.11.2010 21:43
A preco by sme si nevedeli poskladat notebook sami doma?
Barebone notebooky existuju.. je to celkovo kus pritiahnute za vlasy ale da sa no :D
|
|
Re: dasddddddd
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.11.2010 11:11
lebo OEM to nechcu aby to tak bolo...
|
|
notebook vs netbook
Od: jojo2
|
Pridané:
15.11.2010 16:33
teraz pisu ze notebook a potom budu pisat ze netbook a otazka bude ze co kupuju ludia lepsie notebook alebo netbook
|
|
Re: notebook vs netbook
Od reg.: ariuskooo
|
Pridané:
16.11.2010 6:44
Cital si ten clanok? Pisu ze "mobilne PC"...
|
|
Notebooky
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
15.11.2010 16:50
A čo je na nich predinštalované?
|
|
Re: Notebooky
Od: Bruno123
|
Pridané:
15.11.2010 17:11
Čo asi Windows 7
|
|
Re: Notebooky
Od: ...
|
Pridané:
15.11.2010 18:14
zasadne bez OS kupujem.
|
|
Re: Notebooky
Od: Bruno123
|
Pridané:
15.11.2010 19:21
Tých ale veľa nie je
|
|
Re: Notebooky
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
15.11.2010 19:58
Aj ja. Ale už som dávno nekúpil. LOL
|
|
Re: Notebooky
Od: ....
|
Pridané:
15.11.2010 18:52
Opera
|
|
Re: Notebooky
Od: Mitolo
|
Pridané:
16.11.2010 1:43
xD
|
|
To je tragédia
Od reg.: TOMAXko
|
Pridané:
15.11.2010 17:09
Prvá priečka Acer, druhá HP. To je tragédia keď človek ide za niečo dať minimálne 600 € a už aj pri tej investícii chce ušetriť 50 € a preto si kúpi nejakú s.ačku. V konečnom dôsledku ani neušetrí kvôli následkom takej kúpy. :D Ále tak gratulujem tým šťastným majiteľom, iste sa nenudia. :D
|
|
Re: To je tragédia
Od: Mitolo
|
Pridané:
15.11.2010 18:49
Mám podobný názor :) preferujem lenovo a sony :).
|
|
Re: To je tragédia
Od: .....
|
Pridané:
15.11.2010 18:55
mam druhy acer. prvy som po 4 rokoch predal, sluzi dalej.
tento druhy ma magneziove telo, nemam ziadny problem.
4GB ram, 120GB SSD, T9500 c2d to istia.
tragedia je, ze vacsina ludi kupuje 300 eurovy plastovy odpad a potom sa divi ked odidu panty, objavia sa praskliny, prehybaju sa kryty.
|
|
Re: To je tragédia
Od: Mitolo
|
Pridané:
16.11.2010 1:47
*300 eurový plastový acer :)
|
|
notebboky
Od: FilipSK
|
Pridané:
15.11.2010 17:14
Dalsia otazka je, kolko z tych statistik su netbookove sracky ktore obchodnici marketuju vsade naokolo ako "lacne a vykonne" notebooky
|
|
Re: notebboky
Od reg.: ariuskooo
|
Pridané:
16.11.2010 6:47
na 50% prace mi staci netbook a viem si predstavit ze 80% ludom staci na 100%, naco by potom investovali do niecoho vecsieho/drahsieho...
Ved si vezmi, co robi bezny user? Surfuje net, pozera filmy/serialy, pocuva hudbu, pise veci vo worde a tabulky v exceli. -> pintrail to zvlada s prehladom...
|
|
Re: notebboky
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 9:25
a presne tie veci sa robia 100 krát lepšie na tablete ako na netbooku a dokonca ani nie je až o toľko drahší... na normálne používanie však už nestačí ani netbook ani tablet
|
|
naco desktop
Od: Lord Blade
|
Pridané:
15.11.2010 17:28
Mam notebook na ktorom rozbeham zatial vsetko, kupil som si ho pred rokov cca 580€, a nenahradil mi uplne desktop (kedze som mal vykonnejsi) ale ako smo pisal ide mi tam vsetko aj ked na strednych detailoch. Isto mi ale na elektrine brutalne vela usporil a uspori. Ono sa to nezda ale taky 700W zdroj spapa odost viacej ako notebook :) a celkom to pocitit, hlavne ked PC bezi denne cca 12+ hodin
|
|
Re: naco desktop
Od: ...
|
Pridané:
15.11.2010 18:16
700W sice papa, ale nie stale konstanych 700W, ten zdroj je tam koli rezerve.
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: ariuskooo
|
Pridané:
16.11.2010 6:49
PC ktory potrebuje mat 700W zdroj bude mat aj v iddle spotrebu aspon 300, coz je stale tak 5x tolko ako priemerny notebook/9-10x tolko ako netbook...
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
17.11.2010 0:13
pocitac (s x86 CPU), ktory ma v idle 300W je:
a) sli/crossfire s grafikami v 3d taktoch
b) 4P workstation s vypnutymi uspornymi funkciami procesorov
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.11.2010 18:56
pc skladam uu nejakych 10-12 rokov a 700W zdroj som este ani nevidel. Pointu si ale vystihol, notebooky su uspornejsie. Iba je otazne, ci sa oplati dat za nerozsiritelny herny notebook 2x tolko penazi, co cca rovnako vykonny destkop :) Ci vobec tu cenu dozenies za +/- 2 roky po ktorych to aj tak budes musiet menit. Teda notebook menit, desktop upgradnes.
|
|
Re: naco desktop
Od: ................
|
Pridané:
15.11.2010 19:01
700W zdroj si zjavne nevidel preto, ze skladas celeronove shity.
staci i7, 2x HD5xxx, nejake disky + kopa dalsich srand a je to aj malo. o nvidiach gtx 4xx ani nehovorim.
to ze ty skladas smetie s max spotrebou 150W este nic neznamena.
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.11.2010 19:15
http://goo.gl/3mult
tammas. gtx480 s 4GHz i7-920 ma 540W vo furmarku, 430W pri normalnej zatazi. GTX580 ma potom spotrebu podstatne lepsiu. Toto ale nieje bezny pc, je to highend a este ktomu taktnuty, vsetko ostatne sa ako vidis mesti do 400-500W, co su zdroje, ktore sa bezne pouzivaju. A 5xxx s normalnym procesorom utiahne 400W OEM seasonic za 40€. Ze ty skladas smetie s ozrutnymi spotrebami este nic neznamena.
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
16.11.2010 8:34
Ja som kupoval Seasonic 700W, pretoze pri spotrebe 350W dosahuje max ucinnost. ;)
|
|
Re: naco desktop
Od: 2Martel
|
Pridané:
16.11.2010 13:18
To dosahujú všetky. Minimálne 87%...
Alebo máš horší?
|
|
Re: naco desktop
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.11.2010 14:36
takze si vyhodil povecme +70-80€ aby si usetril dajmetomu 1-2W pri najvyssej ucinnosti :) Gratulujem, to sa ti za takyhc 200 rokov pouzivania pc aj vrati!
|
|
---------
Od: ---------
|
Pridané:
15.11.2010 18:04
Este som toto nepocul, ze by 700 W zdroj s ucinnostou 93 %,
a jedinym obvodom na konverziu napatia spapal viac, ako trojnasobna konverzia napatia v booku. A to este nehovorim a performace per W, PC versus book. Ak PC s dvoma SSD, ktore spotrebuju dokopy 3 W spacuje a ulozi 200 MB tiff za 30 s na 8 jadrovom CPU, kolko to bude trvat notebooku s dvoma bookovymi HDD a bookovym CPU ? 4 min ? Tak co zozere viac J elektriny ?
|
|
Re: ---------
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
15.11.2010 18:07
pri PC sa často vôbec nepozerá na spotrebu a potom tam nájdeš aj také kúsky, ako napr GPU v idle cez 100W a podobne...aj keď dá sa poskladať aj niečo úspornejšie ako notebook, ale väčšina to tak proste nerobí...
|
|
Re: ---------
Od: dokazovy material
|
Pridané:
15.11.2010 23:20
fajn "2martel"...
sa zabudlo na nedavnu udalost s "i7-laptop-uvar--mi-moje-vajcia"
|
|
--------
Od: --------
|
Pridané:
15.11.2010 18:19
http://www.xbitlabs.com/articles/video/ display/gpu-power-consumption-2010_3.html#sect0
Najvykonnejsie GPU maju v idle cca. 15 az 30 W, ostatne po 15 W, to je vsetko 40nm proces a power gate tranzistory, takmer nulovy leakage. http://www.guru3d.com/article/ geforce-gtx-580-review/7
|
|
Re: --------
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 0:02
no, ja som mal ešte jednu z prvých 8800 a tie boli radiátory aj v idle stave :-) ale aj tak tie lepšie grafické žerú toľko, čo bežný notebook dokopy... nehovorím, keď sa ti to celé rozbehne :-) môj notebook má napríklad idle okolo 20W, pri plnej záťaži okolo 40W
|
|
hehhe
Od: smurf
|
Pridané:
15.11.2010 19:03
presne preto lebo moje Pc hardwarevo je stale dobre a nemusim ho kazdy rok menit...
|
|
iny ucel
Od: ttttt
|
Pridané:
15.11.2010 19:15
som jediny kto vyuziva pc inak ako na hranie a nepotrebuje preto vyhadzovat do pc 1000€ rocne ?
|
|
Re: iny ucel
Od: xyx
|
Pridané:
15.11.2010 19:31
neboj, nie si sám.
|
|
tukos
Od: tuknuty
|
Pridané:
15.11.2010 19:25
Justin bieber - baby yeaaaaaaaaaah
|
|
nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od: brano2
|
Pridané:
15.11.2010 20:39
no neviem ja by som desktop notebookom nenahradzoval z dovodou ze malo kto ma taku "nahradu" napojenu na normalnu klavesnicu a monitor, teda je pri tom zhrbeny niekde v obyvaku a obraz ma daleko pod hladinou oci..
druha vec je ze vdaka tej uspornosti su v notebookoch daleko horsie displaye, co podstatne viac kazia oci (nevraviac o novej mode lesklych displayov ako zrkadlo.. toto museli dlho vymyslat ako pokazit LCD)
ked raz displej na notebooku zerie polovicu jeho spotreby tak to potom aj citit na parametroch, je naschval tmavsi s mensim kontrastom aby tolko nezral, za tych par korun na elektrine si ja kazit oci nebudem
|
|
Re: nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od: Štvorecman
|
Pridané:
15.11.2010 21:44
Jáj, daľší exprt! Ty žiješ v jaskyni alebo v pivnici? Ja na svetle, a naviac si viem nastaviť notebook pár klikmi na maximálny jas... Mobil ti tiež kazí oči, však?
|
|
Re: nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od: brano2
|
Pridané:
15.11.2010 22:55
do mobilu nepozeram tolke hodiny, notas mavam vzdy na maximalnom jase, je to slabota
|
|
Re: nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 0:15
s tými displaymi si už dosť outdated :-) v tých kvalitnejších notebookoch máš krajší display s väčšou hustotou bodov ako na väčšine desktopoch :-)
a s tou polohou je to individuálne, mne viac vyhovuje a je mi pohodlnejšie, keď nemusím sedieť za stolom a hocikde si nájdem najvhodnejšiu polohu
|
|
Re: nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od reg.: ariuskooo
|
Pridané:
16.11.2010 6:50
Aha, lebo ukaz mi kolko ludi ma na desktop zapojeny iny ako lacny leskly TN panel...
|
|
Re: nahrada destkopu - nasledky na zdravie
Od: brano2
|
Pridané:
16.11.2010 7:49
tak ja mam vsade matne displaye, netbook nevlastnim a notas mam starsi takze tuto "modu" som nastastie netrafil
|
|
Zaujimave
Od: pablo64
|
Pridané:
15.11.2010 21:39
Zaujimavy argument :) ja mam NB s LED podsvietenim a obraz je nadhera a nestal ani 300 e, samozrejme od ruky som kupoval
2.vec ked chcem hrat hry , tak si kupim radsej Xbob alebo inu konzolu a nemusim investovat do vykonnych PC s vykonou grafikou ( Xbox sa da kupit uz od 130 flash )
|
|
Re: Zaujimave
Od: felix1
|
Pridané:
15.11.2010 21:59
Xbob :) Ma to potešilo takto na večer :)
|
|
Re: Zaujimave
Od: brano2
|
Pridané:
15.11.2010 23:04
S led podsvietenim to bude uz urcite lepsie, zatial som to nemal moznost porovnat, ale klesla nim spotreba aj beznym monitorom, tak to mozno tak vykonovo orezavat nebudu.
Lenze stale je to aj o polohe, ja ked si mam vybrat medzi obyvackou s notasom pri ktorom ma za chvilu boli krk, alebo pracovnou a 29" monitorom bez hrbenia sa, tak je volba jasna a na elektriku pri tom nemyslim
|
|
Re: Zaujimave
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.11.2010 0:05
nemusíš byť v obývačke skrčený, skús niekedy z pohodlia postele ;-)
|
|
Re: Zaujimave
Od: 2Martel
|
Pridané:
16.11.2010 13:20
LCD s LED podsvietením nie sú ani o mm lepšie ako bežné LCD.
Aj tak chybne zobrazujú drobné písmo.
Osobne som hlboko sklamaný s tzv. LED/LCD monitormi...
|
|
Re: Zaujimave
Od: roflmao
|
Pridané:
17.11.2010 16:49
tomu tvojemu Xbobu sa vyrovna uplne mainstramove PC nemusis kupovat nic s "vykonnou grafkou" kedze na tej tvojej krabicke bezi vacsina hier prinajlepsom v rozliseni 1280*720 v 30fps co je fakt ubohe
|
|
poradte..
Od: Reikii
|
Pridané:
15.11.2010 23:14
Ked uz je rec u notebookov... goo.gl/kgWLB oplati sa?
|
|
Re: poradte..
Od: dsdsgdfgdr
|
Pridané:
15.11.2010 23:51
nie
ale hej ak len na office a firefox to bohate staci
|
|
a co PDA?
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.11.2010 3:51
Statistika PDAcok sa nenajde? :)
|
|
Re: a co PDA?
Od: Jablko
|
Pridané:
16.11.2010 4:13
Počet PDAcok ktoré tlačia v obrovskom kancli je nevycisliteľný :)
|
|
rerererererer
Od: Ivan654
|
Pridané:
16.11.2010 10:30
S "kvalitou" obrazoviek pri NB je to fakt úbohé.
Kontrast oničom uhly oničom celkovo je to celé nepoužiteľné a nedá sa na to pozerať.
|
|
Re: rerererererer
Od: Reikii
|
Pridané:
16.11.2010 19:02
Tak sa na to nepozeraj. Alebo si otoc NB o 180stupnov. Mozno tak chytis lepsi uhol na zaznamenanie snimkov, pretoze cely cas si sa dival na jeho opacnu stranu.
|
|
Notebook
Od: xxxxxxxxxxxnb
|
Pridané:
17.11.2010 18:42
no moj nazor je, že notebook je už dnes lepšia alternatíva.
Desktop je síce lacnejší, da sa mnohokrat upgradovat, určite neprekonatelny notasom vo vykone!
Na druhej strane je neprenosny. Niekomu vyhovuje sedieť na jednom mieste, niekomu nie. A pre tych par existuje desktop replacement, což je podla mna to naj.
Co tak napr ASUS G73? mna dobry pomer cena/vykon
|
|
Re: Notebook
Od: Minimilíán
|
Pridané:
17.11.2010 19:15
presne. videl som už aj exotov čo si krátia chvíľe čakania na bus hraním nejakých 3D hovadín priamo na stanici..
|
|
Re: Notebook
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.11.2010 19:43
ale za cenu toho notebooku mas rovnako vykonny herny desktop + slusny notebook. Vacsia blbost ako herne notebooky snad ani neexistuje.
|